شناسهٔ خبر: 65279772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران در گلستان

کانال تلویزیونی انتخاباتی آبشاران، ویژه حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر امروز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در مراسم افتتاح این شبکه در رامیان گفت:کانال‌های انتخاباتی تلویزیونی این روز‌ها که در مرحله پخش آزمایشی قرار دارد برنامه‌هایی با هدف آشنا کردن مردم با فرهنگ و باور‌های مختلف و برنامه‌های انتخاباتی تبلیغی و تهییجی پخش می‌کند.

او افزود: برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها از سوم اسفند پخش می‌شود و علاوه بر بارگذاری محتوای ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های متقاضی، مناظره داوطلبان نیز پخش خواهد شد.

شکری نیا گفت: هر نامزد متقاضی در ۷ مناظره دو ساعته شرکت می‌تواند شرکت کند و این روز‌ها مشغول ضبط مناظره‌ها در صداوسیمای گلستان هستیم.

او افزود: سهم گلستان ۶ کانال به تعداد حوزه‌های انتخاباتی استان با نام‌های هیرکان، آبشاران، قابوس، خلیج گرگان، نگارستان و کبودوال است.

مدیر کل صداوسیمای گلستان گفت: مردم می‌توانند از طریق گیرنده دیجیتال، کانال مورد نظر خود را جستجو و تماشا کنند.

همچنین سید علی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان در این مراسم با قدردانی از صداوسیما در راه اندازی کانال‌های تلویزیونی با اقدامی جهادی گفت: این شبکه‌ها بستری را برای عدالت تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

مهاجر گفت: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن آغاز شده و تبلیغات رسمی نامزد‌های مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند تا دهم اسفند انجام خواهد شد.

اوو تصریح کرد : هر نامزدی که در سامانه معرفی شده از سوی صداوسیما ثبت نام کرده باشد می تواند از ظرفیت تبلیغات در این شبکه ها استفاده کند.

<div id="video-display-embed-code_10817095"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4158644/10817095?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

نظر شما