شناسهٔ خبر: 65213116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کبود وال در مدار انتخابات؛ افتتاح شبکه انتخاباتی علی آباد کتول

شبکه انتخاباتی علی آباد کتول به نام کبودوال امروز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رییس ستاد انتخابات گلستان در مراسم افتتاح شبکه کبودوال در شهرستان علی آبادکتول گفت : اقدام رسانه ملی در راه اندازی کانال های انتخاباتی در راستای برقراری عدالت تبلیغاتی است و فرصتی بی نظیر را برای نامزدهای انتخاباتی فراهم می کند.

سید علی مهاجر گفت : این شبکه ها بستری برای شناخت بهتر مردم و انتخاب اصلح است.

او همچنین با قدردانی از صداوسیما در انعکاس راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال با نگاهی متفاوت تر از سالهای قبل گفت: این کار صداوسیما اقدامی جهادی است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند را تجدید پیمان با شهداء دانست .
مدیر کل صدا و سیمای گلستان هم در این مراسم تاکید کرد: رسانه ملی در انتخابات پیش روی کشور فرصت بی نظیری را در اختیار داوطلبان انتخابات قرار می دهد.

رسول شکری نیا گفت : در استان گلستان شش کانال تبلیغاتی به تعداد شش حوزه انتخابیه راه اندازی شده است که از سوم اسفند فعالیت تبلیغاتی نامزدها را پخش می کنند.

او همچنین افزود : امسال در بستر تلوبیون هم فرصتی برای بارگذاری محتوای تولیدی نامزدها فراهم شده و هر محتوا تا هشت ساعت قابلیت پخش و تکرار دارد. 

<div id="video-display-embed-code_10802536"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4154872/10802536?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما