شناسهٔ خبر: 65184276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها باید در موعد قانونی انجام شود

دادستان مرکز گلستان گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها باید در موعد قانونی انجام شود و خارج از بازه زمانی اعلام شده در قانون، تخلف است.

صاحب‌خبر -

تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها باید در موعد قانونی انجام شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمود اسپانلو بعدازظهر امروز در همایش نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان تاکید کرد: در تبلیغات، نامزد‌ها باید قانون مدار عمل باشد.

اسپانلو افزود: تخطی از ضوابط تبلیغات برای نامزد‌ها جرم انگاری شده و در صورت تخلف ممکن است در صلاحیت نامزد‌ها تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها باید در موعد قانونی انجام گیرد و خارج از بازده زمانی اعلام شده در قانون تخلف است، اضافه کرد: در موعد قانونی نیز نامزد‌ها باید از بیان جملاتی که مغایر امنیت و وحدت ملی است خودداری کنند.

اسپانلو گفت: یک شعبه ویژه در مرکز استان برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است و جرایم این بخش بر اساس قانون خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون شفافیت مالی نامزد‌ها همه هزینه‌های انتخاباتی باید از منابع مشخص و قانونی انجام شود.

گردهمایی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با حضور استاندار، روسا و اعضای ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

تحقق راهبرد‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات؛ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، محور اصلی در این گردهمایی است.

استان گلستان ۷ کرسی در بهارستان دارد.

۳۰۶ نامزد برای نشستن بر روی این کرسی‌ها در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، رقابت می‌کنند.

نظر شما