شناسهٔ خبر: 64816491 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شایعه: بازی Until Dawn به پلی استیشن ۵ و پی‌سی خواهد آمد

ریمیک یا یک پورت ساده؟ / psu

صاحب‌خبر -

Billbil-kun، افشاگر مطرح و شناخته‌شده صنعت ادعا کرده که بازی Until Dawn از Supermassive Games که سال ۲۰۱۵ منتشرشد، برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

این خبر در حال حاضر فقط یک شایعه است، زیرا سونی به‌طور رسمی هیچ اشاره‌ای به انتشار Unit Dawn روی پلتفرم خود نکرده است. همچنین مشخص نیست که این یک پورت ساده خواهد بود یا Supermassive Games قصد دارد بازی خود را ریمیک کند. بهرحال با توجه به اینکه یک اقتباس سینمایی از این عنوان در حال ساخت است، انتشار آن برای PS5 نیز منطقی به‌نظر می‌رسد.

در این گزارش همچنین ادعا شده که بازی Until Dawn حداقل یک سال برای PS5 و PC در دست ساخت بوده است. شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه یک رویداد State of Play ممکن است به‌زودی برگزار شود و در آن شاهد معرفی این نسخه باشیم.

شایعه: Until Dawn به پلی استیشن ۵ و پی‌سی خواهد آمد - ویجیاتو شایعه: Until Dawn به پلی استیشن ۵ و پی‌سی خواهد آمد - ویجیاتو

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که در فوریه ۲۰۲۲ گفته‌شده‌بود که ریمیک Until Dawn توسط Supermassive Games در حال ساخت است.

از رونمایی کامل بازی ایندیانا جونز تا شکایت راکستار از رمدی | ویجی‌لاگ پلاس

کارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتو کارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول به‌درد بازی‌های خسته کننده می‌خورد - ویجیاتو psu

برچسب‌ها:

نظر شما