شناسهٔ خبر: 64576743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام آمادگی شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی و یخ زدگی معابر

­شهرداری منطقه ۵ تهران از آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه برای مقابله با آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی سطوح خیابان‌ها خبرداد.

صاحب‌خبر -

اعلام آمادگی شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی و یخ زدگی معابر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و احتمال بارش برف و کاهش دما در روز‌های آتی، عوامل خدمات شهری این منطقه برای مقابله با آب گرفتگی معابر و همچنین یخ زدگی سطوح خیابان‌ها در آماده باش به سر می‌برند.

مهدی احمد مهرابی افزود: در منطقه ۵، رود دره، مجرا‌های آبی و مسیل‌هایی از جمله روددره فرحزاد، کانال شهید باکری، کانال میان رود، رود کن و دره زر نو واقع شده اند که با توجه به لزوم آمادگی منطقه درخصوص سیلاب‌های احتمالی، لایروبی‌های لازم انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از جانمایی کیسه‌های شن و نمک در معابر منطقه خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند برای مقابله با یخ زدگی معابر از این کیسه‌ها استفاده کنند.

مهدی احمد مهرابی با بیان اینکه منطقه ۵ از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامد‌های بارش‌های زمستانی برخوردار است، گفت: هیچگونه آب گرفتگی، یخ زدگی، آب افتادگی، مسدود شدن معابر، انسداد ترافیکی ناشی از بارش تا کنون درمنطقه ۵ گزارش نشده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از شهروندان هم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و تردد در بستر دره‌ها و سفر به ارتفاعات خوداری کنند.

نظر شما