شناسهٔ خبر: 64526175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۳۰۴ کیلومتر لوله گذاری آب در استان اصفهان

بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب تاکنون در استان اصفهان اجرا شد که این میزان ۲۰ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

بیش از ۳۰۴ کیلومتر لوله گذاری آب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال ۱۲۷ کیلومتر توسعه و ۱۱۸ کیلومتر اصلاح شبکه آب و حدود ۵۹ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال آب در استان اجرا شده است.


حسین اکبریان طول شبکه توزیع آب استان اصفهان را ۱۷ هزار ۷۱۴ کیلومتر بیان کرد و افزود: طول شبکه توزیع آب استان ۵ درصد طول شبکه توزیع آب کل کشور را شامل می‌شود که ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن در بخش شهری و ۵ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن در بخش روستایی است.


وی در باره خطوط انتقال آب گفت: در حال حاضر طول خطوط انتقال آب استان ۵ هزار و ۵۸۳ کیلومتر است که ۲ هزار و ۶۴۳ کیلومتر آن در بخش شهری و ۲ هزار و ۹۴۰ کیلومتر آن در بخش روستایی قرار دارد.


مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان به طرح جهاد مخزن سازی که در آب و فاضلاب استان اصفهان در حال اجرا است اشاره کرد و افزود: حجم کل مخازن استان اصفهان در حال حاضر بیش از ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار متر مکعب است که بر اساس طرح جهاد مخزن سازی، ساخت مخازن رو به افزایش است.

نظر شما