شناسهٔ خبر: 64415417 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم حضور پرشور در انتخابات پیش رو

عضو خبرگان رهبری: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است حرف بایدن را تکرار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت شهادت شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
آیت الله سید احمد خاتمی در جمع پرشور مردم شهر زاویه شهرستان زرندیه با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) ولایتمداری را از جمله درس‌های زندگی پربرکت این حضرت عنوان کرد و گفت: این حمایت چه در زمان پیامبر(ص) و چه در دوران امیرالمؤمنین(ع) در دفاع از ولی بود.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به ایراد خطبه‌های روشنگرانه آن حضرت در دفاع از ولایت افزود: بعضی شعار ولایت می‌دهند، ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستند.

این عضو شورای نگهبان نقشه این روز‌های دشمن را کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سؤال بردن مشروعیت نظام دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند انتخابات رفراندومی علیه نظام باشد و طرح فتنه مهسا امینی را با این عمل تکمیل کنند.

سید احمد خاتمی با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون نظام با توطئه‌های مختلفی مواجه بود خاطرنشان کرد: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رای دادن است حرف بایدن را می‌گویند.

او در ادامه تأکید کرد: همانطور که مردم فتنه ۸۸ را ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند، ناکام خواهد ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتقادات غیرمنصفانه‌ای که از شورای نگهبان به خصوص در ایام منتهی به برگزاری انتخابات‌ می‌شود یادآور شد: آنچه شورای نگهبان عمل می‌کند راهبرد مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

<div id="video-display-embed-code_10641645"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4111248/10641645?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما