شناسهٔ خبر: 64408934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حمله دوباره احمد خاتمی به روحانی؛ کسانی که می‌گویند رای ندادن هم نوعی رای دادن است حرف بایدن را می‌گویند

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز کسانی که می‌گویند رای ندادن هم نوعی رای دادن است حرف بایدن را می‌گویند، همانطور که ۸۸ را مردم ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند ناکام خواهد ماند.

صاحب‌خبر -
حمله دوباره احمد خاتمی به روحانی؛ کسانی که می‌گویند رای ندادن هم نوعی رای دادن است حرف بایدن را می‌گویند
کد خبر: 646985
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۳:۲۶:۰۷

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ولایتمداری را از جمله درس‌های زندگی پربرکت این حضرت عنوان کرد و اظهار داشت: این حمایت چه در زمان پیامبر (ص) و چه در دوران امیرالمومنین (ع) در دفاع از، ولی بود نه حمایت از پدر و همسر که این درسی بزرگ برای مردم در ولایتمداری و دفاع از ولایت است.

به گزارش تسنیم، سیداحمد خاتمی با اشاره به ایراد خطبه‌های روشنگرانه آن حضرت در دفاع از ولایت گفت: برخی شعار ولایت می‌دهند، ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستند درحالیکه در فتنه ها، در بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس کشور بیش از هرچیز به عمار‌ها و روشنگری‌های دلسوزان و خواص نیاز دارد.

عضو شورای نگهبان با اشاره به دسیسه‌های دشمن گفت: نقشه این روز‌های دشمن کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سوال بردن مشروعیت نظام است و برای این موضوع ماه‌ها است که با برنامه ریزی تلاش می‌کند تا از این طریق به این کشور و نظام آسیب وارد کند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند انتخابات رفراندومی علیه نظام باشد و پروژه فتنه مهسا امینی را با این عمل تکمیل کنند، این درحالیست کهاز اول انقلاب تاکنون نظام با توطئه‌های مختلفی مواجه بود.

خاتمی خاطرنشان کرد: امروز کسانی که می‌گویند رای ندادن هم نوعی رای دادن است حرف بایدن را می‌گویند، همانطور که فتنه ۸۸ را مردم ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند ناکام خواهد ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتقادات غیرمنصفانه شورای نگهبان بخصوص در ایام منتهی به برگزاری انتخابات‌های گوناگون خاطرنشان کرد: آنچه شورای نگهبان عمل می‌کند راهبرد مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

نظر شما