شناسهٔ خبر: 64408933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید قدس/ عضو مجلس خبرگان رهبری:

برخی افراد صرفا شعار ولایت می‌دهند

حجت‌الاسلام خاتمی گفت: برخی افراد صرفا شعار ولایت می‌دهند اما در بزنگاه‌ها مسیر خود را عوض می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «سید احمد خاتمی» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت خضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع شهر زاویه ولایتمداری را از جمله درس‌های زندگی پربرکت این حضرت عنوان کرد و اظهارداشت: این حمایت چه در زمان پیامبر(ص) و چه در دوران امیرالمؤمنین (ع) در دفاع از ولی بود، نه حمایت از پدر و همسر.

وی با اشاره به ایراد خطبه‌های روشنگرانه آن حضرت در دفاع از ولایت گفت: برخی شعار ولایت می‌دهند ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستند.

این عضو شورای خبرگان رهبری نقشه این روزهای دشمن را کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سؤال بردن مشروعیت نظام دانست و عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند انتخابات، رفراندومی علیه نظام باشد و پروژه فتنه «مهسا امینی» را با این عمل تکمیل کنند.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون نظام با توطئه‌های مختلفی مواجه بوده است، تصریح کرد: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است حرف بایدن را می‌گویند؛ همانطور که فتنه ۸۸ را مردم ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند؛ ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به انتقادات غیرمنصفانه شورای نگهبان به خصوص در ایام منتهی به برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه شورای نگهبان عمل می‌کند راهبرد مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/

نظر شما