شناسهٔ خبر: 64393231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز انتقال ساکنان منطقه کوی«فلسطین» زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شده است، گفت: ساکنین کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دور نخست رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت‌الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنین کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت اول برای جابه جایی هستند، ادامه داد: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، جابه‌جا می‌شوند.
پایان پیام/73004

نظر شما