شناسهٔ خبر: 64382341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز انتقال تعدادی از اهالی کوی فلسطین زنجان

۱۳۷ خانوار کوی فلسطین که یکی از سکونتگاه های غیر رسمی شهر زنجان است در طرح کلید به کلید به ساختمان‌های تازه ساخت مسکن ملی منتقل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ خانه هایی که این روز ها در آستانه سفر رییس جمهور به استان نو می شود .
جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین با طرح «کلید به کلید» انجام می‌شود .
کوی فلسطین زنجان با حدود ۱۳۷ خانوار یکی از هشت سکونتگاه غیررسمی زنجان است که در دور نخست سفر رییس جمهوری تصمیم بر جابه‌جایی اهالی این منطقه به مکانی با شرایط مطلوب تر شد .

 

<div id="video-display-embed-code_10630597"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4109406/10630597?width=600&height=350"></script></div>

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شد، گفت: ساکنان کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، بر اساس اولویت در چند مرحله از دی‌ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

اسماعیلی گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهور صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود : با هماهنگی‌های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خرداد سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت نخست برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد طی سه فاز جابه‌جا و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته خواهند شد.

نظر شما