شناسهٔ خبر: 64381840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنان منطقه کوی فلسطین آغاز شده است، گفت: ساکنان کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی تا خرداد سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اصغر اسماعیلی در آستانه سفر سوم رئیس‌جمهور به استان زنجان، اظهار کرد: در سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جا به جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته، چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن ساکنان کوی فلسطین بر اساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند، تصریح کرد: ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان در زون سوم از دی تا خرداد، سال آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه‌آهن است، در اولویت اول برای جابه‌جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز جا به جا بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته خواهند شد.

نظر شما