شناسهٔ خبر: 64286111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت ۲۵ پایگاه امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی در طرح زمستانی

جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی؛ با ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستان، واکنش سریع و امداد هوایی آماده خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانی است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بیش از ۵۰۰ ثوب البسه گرم زمستانی، اقلام کمک‌های اولیه، دارویی و جیره غذایی، به منظور استفاده‌ نیروهای عملیاتی در پایگاه های امداد و نجات سراسر استان توزیع شد.

حمید محبوبی ادامه داد:  با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های اخیر توسط سازمان هواشناسی کشور و شروع فصل سرما و همچنین لزوم حفظ آمادگی بیش از پیش نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادونجات اقدام به توزیع کردیم.

وی اضافه کرد: ین کار به‌منظور تسریع در امر امدادرسانی و پاسخ به‌موقع و سریع به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث و بلایای احتمالی انجام شد.

محبوبی  افزود: طرح ملی امداد و نجات زمستانی استان در سالجاری به مدت سه ماه از ۲۰ آذرماه به صورت شبانه روز توسط ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستان، واکنش سریع و امداد هوایی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح بیش از ۱۸هزار نفر به روز نجاتگر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی به همراه  یک هزار ۱۷۰ دستگاه به روز خودروی نجات، ۱۶۲۰ دستگاه به روز خودروی امدادی به همراه ۱۸۰۰ دستگاه به روز آمبولانس به کار گیری می شود.

نظر شما