شناسهٔ خبر: 64170593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دپوی ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه های ایلام

مدیرکل راهداری ایلام گفت: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها، ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در راهدارخانه ‌ها دپو شده است.

صاحب‌خبر -

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، ظهر پنجشنبه ۳۰ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به آغاز طرح زمستانی راهداری، گفت: طرح راهداری زمستانی در تأمین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف‌گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از اول آذرماه آغاز شده است.

وی افزود: راهداران ایلام با حضور ۳۲۰ نیروی راهدار و پشتیبان در امر راهداری با تجهیزات و به‌کارگیری ۲۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: ۲۴ اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

چشمه خاور خاطرنشان کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در استان برای راهداری زمستانی در راهدارخانه‌ها دپو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان‌سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیرها را بر عهده دارند.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما