شناسهٔ خبر: 64152939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از ۴ پروژه آب‌رسانی سوادکوه در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: با اتمام عملیات اجرایی ۴ پروژه آب‌رسانی در شهرستان سوادکوه و بهره‌برداری از آنها ۷۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

صاحب‌خبر -

بهزاد برارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به پروژه‌های اجرایی آب‌رسانی در شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای ۳۰۰خانوار جمعیت روستای اتو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی از احداث مخازن ذخیره ۲۲۰ متر مکعبی و لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۲۴۰۰ متر در روستاهای جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر‌داد و گفت: این پروژه هم با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و به‌زودی اهالی این دو روستا با بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران درخصوص پروژه آب‌رسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه، گفت: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول هزار و ۸۰۰ متر و احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در دست اجرا است و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی در شش‌رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجرا است که در مجموع ۲۰۰ خانوار از مزایای این پروژه‌ها منتفع می‌شوند.

وی اعتبار صرف شده برای این ۴ پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به‌زودی با بهره‌برداری از این پروژه ها اهالی ۵ روستا با ۷۰۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما