شناسهٔ خبر: 67302027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

هفته قوه قضائیه؛

پیام مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت هفته قوه قضائیه

مهدی آقایاری :هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائی کشور عزیزمان ایران اسلامی است .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و  هفته قوه قضائیه صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هو العادل افضل الخلق اقضاهم بالحق؛ بهترین مردم کسی است که بیش از دیگران به حق، داوری کند.

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائی کشور عزیزمان ایران اسلامی و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضائی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

هر گاه سخن از قوه قضائیه به میان می آید، بی درنگ نام آیت الله دکتر بهشتی شهید بزرگ و فراموش نشدنی، پایه‌گذار و معمار نوین قضایی کشور به ذهن خطور می کند. شهید بهشتی از پیشگامان و ستون های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که امام خمینی(قدس سره) به بهترین نحو ممکن، حق مطلب را در مورد ایشان تمام کرد: « بهشتی یک ملت بود ».

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی) نیز فرموده است: «شهید بهشتی یک شخصیت فاضل، روشنفکر، آگاه، مدیر، با تدبیر و از عمق جان معتقد به احکام و قضای اسلام، یک عنصر قوی، مستحکم و به شخصه یک پرچم برافراشته در سیر انقلاب بود».

بر همین اساس هفته قوه قضائیه مزین به پاسداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است. تشکیلات جدید قضایی و نظام نوین قضایی اسلامی بر مبنای اندیشه های رفیع و افکار بلند شهید بهشتی پایه ریزی شده و امروزه نقشی انکارناپذیر در احیای عدالت، احقاق حقوق عامه، تضمین اقتدار نظام و امنیت ملی، تأمین سلامت اجتماعی، گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی، ایجاد و بسط مشی و منش قانون‌گرایی، جلب اعتماد عمومی و حفظ کرامت انسانی دارد. 

اینجانب به نمایندگی از همکاران پرتلاش خودم در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ضمن اعلام اخلاص و ارادت خود به ارواح طیبه شهدای عالی‌قدر، مخصوصاً شهید مظلوم و شخصیت جلیل‌القدر مرحوم شهید بهشتی(رضوان‌اللَّه‌علیه) و ۷۲ تن از یارانش، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه قضات و عدالت گستران و تلاشگران عرصه قضا به خصوص رئیس محترم دادگستری استان ، معاونین قضایی، شورای حل اختلاف، قضات، کارکنان و کارمندان خدوم دستگاه قضایی در سراسر استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از خداوند بزرگ، تداوم توفیقات و تأییدات الهی و عزت و سرافرازی روزافزون این مجموعه ارزشمند را در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای (دام عزه الشریف) مسألت می نمایم.

مهدی آقایاری ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

نظر شما