شناسهٔ خبر: 67390889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه دیر:

نامزد اصلح کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه نامزد اصلح کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد، گفت: روز جمعه با گام های استوار پای صندوق رای اجتماع کنیم و کسی را انتخاب کنیم که مکتب اهل‌بیت و امیرالمومنین(ع) را زنده نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر شامگاه چهارشنبه در جشن عید غدیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) دیر، اظهار داشت: اسلام منهای ولایت مورد پسند نیست و رسالت پیامبر هم منهای ولایت ناقص است.

وی افزود: پیامبر اسلام در روز غدیر فقط بحث جانشینی امیرمؤمنان(ع) را مطرح نکرد بلکه راهی نه تنها برای امت اسلامی بلکه برای جهان بشریت تا قیامت ترسیم کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: امامت پیشوایی مردم در مسائل دینی و دنیوی است و امام فقط رهبر سیاسی نیست بلکه مرجع دینی و مذهبی مردم است و باید فردی الهی باشد که پاسخگوی تمام سؤالات مردم باشد و مانند پیغمبر از مقام عصمت برخوردار باشد.

وی بیان اینکه امام نیز مانند پیامبر از طرف خداوند تعیین می شود، عنوان کرد: دموکراسی در ذات دین و کلمات امیرمؤمنان(ع) و سیره و روش پیغمبر و ائمه معصومین است، چرا ما باید همه نگاهمان به خارج باشد.

امام جمعه دیر تاکید کرد: مسئله انتخابات و همه پرسی در ذات دین ما هست و چیزی نیست که از دیگران وام گرفته باشیم.

وی افزود: تا زمانی که مردم در صحنه هستند امام می تواند اعمال مدیریت و ولایت کند و امروز هم ولی فقیه و نائب امام زمان(عج) فریادش بلند است که مردم در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید و امنیت کشور را تضمین می کند، ادامه داد: ایستادگی نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته در مقابل دشمنان به پشتوانه حضور مردم بوده است.

وی افزود: ما موشک و سلاح های پیشرفته داریم اما پشتوانه مردمی نظام دشمنان را مات و مبهوت کرده است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه حضور مردم در بدرقه شهید خدمت دشمن را به عقب نشینی واداشت، خاطرنشان کرد: امروز با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمن ناامید می شود و مسئولین قوت قلب بیشتری برای خدمت به مردم می گیرند.

وی افزود: نامزد اصلح کسی است که مثل شهید رئیسی به مبانی نظام و انقلاب اسلامی معتقد باشد و بخاطر چند رأی از ارزش های نظام کم نگذارد و حاشیه نرود.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: شهید رئیسی با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور گام های بلندی برداشت و در تعامل با دنیا هم کم نگذاشت که اعلام عزای عمومی ۱۰ کشور در شهادت وی بخاطر ارتباط ایشان با دنیا بود.

وی یادآور شد: دنیا که فقط آمریکا و چند کشور اروپایی و فرانسه و انگلیس و آلمان خلاصه نمی شود که مرتب ما را تهدید و تحریم می کنند. کشورهای بزرگ دیگری هم هستند که با ایران ارتباط و تعامل دارند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه نامزد اصلح کسی است که با لالایی دشمن خوابش نبرد، گفت: روز جمعه با گام های استوار پای صندوق رای اجتماع کنیم و کسی را انتخاب کنیم که مکتب اهل‌بیت و امیرالمومنین(ع) را زنده نگه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما