شناسهٔ خبر: 64147827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری چهار طرح آبرسانی در سوادکوه

۷۰۰ خانوار شهرستان سوادکوه با اتمام عملیات اجرایی ۴ طرح آبرسانی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر عامل آبفا مازندران با اشاره به طرح های اجرایی آبرسانی در شهرستان سوادکوه، گفت: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای ۳۰۰خانوار جمعیت روستای اتو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

بهزاد برارزاده از احداث مخازن ذخیره ۲۲۰ متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۴۰۰ متر در روستا‌های جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر داد و افزود: این طرح هم با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت از آن بهره‌مند خواهند شد.

او  در خصوص طرح آبرسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه، گفت: برای اجرای این طرح خط انتقالی به طول ۱۸۰۰ متر و احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در دست اجراست و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجراست که در مجموع ۲۰۰ خانوار از مزایای این طرح ها منتفع می‌شوند.

او اعتبار صرف شده برای این چهار طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به زودی با بهره برداری از این طرح ها اهالی ۵ روستا با ۷۰۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار خواهند شد.

نظر شما