شناسهٔ خبر: 63996817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۲۶ نوع خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین به زائران ارائه شد 

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین گفت: ۲۶ نوع خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین به زائران ارائه و با هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اربعین تعداد ۶۰ مبلغ به کربلا اعزام شدند. مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین گفت: ۲۶ نوع خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین به زائران ارائه و با هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اربعین تعداد ۶۰ مبلغ به کربلا اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه در اربعین حسینی دوشنبه شب با حضور حجت الاسلام حاج ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سلیمی مدیر حج و زیارت، سرهنگ طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، حجت الاسلام  افشار مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین درحسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام افشار گفت: در ایام اربعین در کنار مسئولان موکب ها، دست اندرکاران برگزاری مراسم و خدمت رسانانان شاهد فعالیت رسانه ای بسیار مطلوبی بودیم و رسانه ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات و سایت های خبری و فضای مجازی سنگ تمام گذاشتند و اطلاع رسانی مناسبی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در مراسم امشب از اصحاب رسانه که دیده نشدند اما عامل تاثیرگذار بودند تا حماسه اربعین به شایستگی رقم بخورد قدردانی می کنیم و از این احساس مسئولیت سپاسگزاریم.

حجت الاسلام افشار گفت: کسانی که در فضای مجازی و رسانه ها فعالیت می کنند و قلم و بیان و دوربین و جایگاهی دارند و به دیده شدن حماسه های اربعین کمک کردند از اجر الهی نیز برخوردارند.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین افزود: گام برداشتن در مسیر سالار شهیدان یک لطف الهی و کاری ماندنی است و ثواب آن را خواهیم دید.

افشار گفت: حوادث رخ داده دراربعین یک حقیقت است و داستان نیست و این عشق و ارادتها وصف ناشدنی و هر کدام یک کتاب عشق و ارادت و ایثارر تلقی می شود و گام برداشتن در مسیر سالار شهیدان هزاران ثواب و آورده دارد.

وی اظهارداشت: ۲۶ خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین به زائران ارائه شد و با برنامه ریزی انجام شده با اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اربعین تعداد ۶۰ مبلغ اعزام به کربلا اعزام شد و در این عرصه در کشور شاخص بودیم.

۲۶ نوع خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین به زائران ارائه شد 

افشار تصریح کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز قزوین یک تیم رسانه به کربلا اعزام شد و از همه موکب ها گزارش تهیه کردند و در در سطح شبکه های سراسری پخش شد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکس، توزیع یک هزار هدیه برای کودکان عراقی و توزیع هدایا برای موکب داران عراقی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و توزیع صدها بسته فرهنگی میان زایران، تصحیح قرائت نماز و جمع اوری دل نوشته زائران از اقدامات فرهنگی انجام شده در اربعین امسال بود.

در ادامه از فعالان رسانه ای اربعین امسال تجلیل شد.

انتهای پیام 

نظر شما