شناسهٔ خبر: 63997012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رسانه بهترین ابزار برای انتقال پیام اربعین و حماسه کربلاست

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: رسانه بهترین ابزار برای انتقال پیام عاشورا و حماسه اربعین حسینی است. مسئول بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: رسانه بهترین ابزار برای انتقال پیام عاشورا و حماسه اربعین حسینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه در اربعین حسینی دوشنبه شب با حضور حجت الاسلام حاج ابراهیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سلیمی مدیر حج و زیارت، سرهنگ طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، حجت الاسلام  افشار مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین درحسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی ابر اهیمی مسئول بعثه رهبری در منطقه تهران گفت: درکربلا در دو جبهه خودی و غیرخودی خبرنگار بوده و انتقال پیام کربلا توسط خبرنگاران صورت گرفته است.

وی افزود: خبرنگاران برای انتقال پیام حضور کامل داشتند اما خدا مقدر کرد حضرت سجاد(ع) رسانه رسمی و متقن این حماسه باشند.

حاجی ابراهیمی یادآورشد: در شرایط کنونی در امتداد حوزه رسانه هستیم اما این که در کدام جبهه عمل می کنیم مهم است و امیدواریم در جبهه خودی ها باشیم.

وی بیان کرد: اگر رسانه نباشد خیلی از اتفاقات خوب رخ نمی دهد و گسترش نمی یابد و عالم گیر شدن حماسه کربلا و عاشورا نیز مدیون رسانه است.

 مسئول بعثه رهبری در منطقه تهران گفت: رسانه در واقع ستون اصلی است و اگر دنبال انتقال پیام دینی هستیم باید از رسانه استفاده کنیم و اگر رسانه کوتاه بیاید سرعت حرکت در مسیر اهداف کم می شود و رسانه می تواند در اعتصام ما به ریسمان الهی و انتقال پیام امام حسین(ع) کمک کند.

وی اضافه کرد: قزوین تنها استان کشور است که کمیته فرهنگی ستاد اربعین آن در سوریه موکب دارد و این حرکت ویژه و شاخص است و اولین موکب را در سوریه برپا کرده اند که ارزشمند است.

حاجی ابراهیمی تصریح کرد: قزوین همچنین از استانهایی است که دفتر بعثه دارد و مسئول کمیته فرهنگی همان مسئول بعثه است که باید هماهنگی کنند و اطلاع داشته باشیم در حوزه فرهنگی چه اقداماتنی می شود.

۲۶ نوع خدمت توسط کمیته فرهنگی ستاد اربعین به زائران ارائه شد 

وی بیان کرد: سرعت انتشار خبرها در رسانه های استان قزوین بالاست و این توانمندی جای تقدیر دارد.

در ادامه از فعالان رسانه در اربعین حسینی تجلیل شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما