شناسهٔ خبر: 67337872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جلیلی نزدیکترین شخصیت را به شهید رییسی دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- یکی از روحانیون حامی سعید جلیلی گفت: در بین ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، دکتر سعید جلیلی بیشترین قرابت فکری و تشابه رفتاری را به شخصیت رییس جمهور شهید سیدابراهیم رییسی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد الهی‌خراسانی یکشنبه شب در جمع هواداران وی در مسجد جامع تربت‌حیدریه افزود: شهید رییسی دارای هشت ویژگی شامل خداباوری، صداقت و خلوص، تقوا و پاکدستی، اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری، تفکر انقلابی، دانش و مدارج علمی و همچنین روحیه جهادی بود.

وی اضافه کرد: همین ویژگی‌ها و روحیه جهادی بود که باعث شد ایشان برای خدمت‌گزاری تا دل کوه می‌رود و مردم تا صبح به دنبالش می‌گردند.

الهی‌خراسانی در بخش دیگری گفت: امروز ایران نیازمند تحقق حکومت اسلامی یا همان مدل حکومتی است که در استوانه فکری حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب جای دارد، که برای تحققش لازم است گام های استوار برداشته شود.

وی در تبین دیدگاه خود گفت: گام نخست و دوم را حضرت امام خمینی (ره) با ایجاد و پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی برداشتند.

الهی‌خراسانی اظهار کرد: بفرموده رهبر معظم انقلاب امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، هنوز گام سوم که همانا تشکیل دولت اسلامی به ‌مفهوم واقعی برداشته نشده‌است.

این کنشگر سیاسی تصریح کرد: گام چهارم نیز تحقق حکومت اسلامی و به دنبال آن گام پنجم تحقق تمدن اسلامی است که هر چند قبلا تجربه آن را داشتیم، اما باید دوباره با انتخاب فرد اصلح یعنی دکتر جلیلی محقق شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، جمعه هفته جاری هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما