شناسهٔ خبر: 63986521 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عرضه بیش از ۲ هزار محصول جدید در نمایشگاه فناوری

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، برای نخستین بار ۲ هزار و ۲۰۲ محصول فناورانه با سطح فناوری ۴ و ۵ عرضه شده است.

صاحب‌خبر -

عرضه ۲۲۰۲ محصول جدید در نمایشگاه فناوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، محمد علی زلفی گل در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری افزود: در دوره جدید وزارت علوم با تاسیس معاونت فناوری و نوآوری یک تولید و خلق ثروت از دانش شکل گرفته و تفاهم نامه‌های مختلفی بین شرکت‌های خصوصی و دولتی منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه‌های شکل گرفته سعی شده از ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش بنیان به خوبی استفاده شود و معاون علمی رپیس جمهور هم اختیاراتی ویژه‌ای هم برای دادن مجوز به شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ و ۱۱ قانون جهش دانش بنیان به ویژه استفاده ازظرفیت صنایع خصوصی و دلتی برای توسعه بخش تحقیقاتی در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

زلفی گل تاکید کرد: در بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری دو هزارو ۲۰۲ محصول فناوری جدید برای نخستین بار با سطح فناوری ۴ و ۵ عرضه شده است و این محصولات به زودی به مرحله تجاری سازی می‌رسد.

نظر شما