شناسهٔ خبر: 63981769 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از گسترش حملات نیروهای حزب الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

غ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه خبر  در بخش خبری  ساعت ۸ ، درباره آخرین تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی با حسن عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  گفتگو کرد.
سوال : از آخرین تحولات لبنان و شمال اراضی اشغالی بگویید.
عظیم زاده: آژیر خطر دیشب و بامداد امروز در مناطق مختلف الجلیل در شهرک‌های نظامی و صهیونیست نشین اشترلا و شلومی و چند شهر دیگر به صدا درآمد متعاقب آن ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای دیشب صادر کرده و از اندک شهرک نشینان باقی مانده و نیرو‌های احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی خواست که دیشب را در پناهگاه‌ها باشند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ دو پهپاد در آسمان شمال اراضی اشغالی شب گذشته خبردادند، توپخانه رژیم صهیونیستی و پهپاد‌های مسلح شان دیشب و بامداد امروز مناطق مختلفی را در جنوب لبنان به آن حمله کردند منطقه صخره خیام و منطقه کفرشوبا، کفرحما، میس جبل، اودیسه، کفرکلا و چند منطقه دیگر و مناطقی در جنوب غربی مرز لبنان با فلسطین اشغالی یارین و یارون و چند منطقه دیگر هدف حملات توپخانه و پهپاد‌های مستقیم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.
 عظیم زاده: بامداد امروز طول نوارمرزی توسط نظامیان صهیونیست منورباران شد. ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ به شمال اراضی اشغالی خبرداد. متعاقب آن هم باز گلوله باران را در برخی از مناطق ارتش رژیم صهیونیستی تشدید کرد، ۸ عملیات دیروز حزب الله انجام داد که دو عملیات آن‌ها عملیات متمایزی بود یکی هدف قراردادن پایگاه نظامی برکت ریشای صهیونیست‌ها با موشک‌های سنگین برکان حزب الله بود. موشک‌هایی که ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم سر جنگی آن هاست همچنین یک مقر جدید فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب پادگان یرعا را حزب الله این بار با پهپاد‌های انتحاری خودش هدف قرارداد. رسانه‌های صهیونیستی به زخمی شدن دو نفر که وضعیت آن‌ها وخیم گزارش شد هم اشاره کردند.

نظر شما