شناسهٔ خبر: 63889013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه‌ به‌ لحظه با «طوفان الاقصی»؛

کشته شدن ۹ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت اخیر

رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۹ افسر و نظامی خود در درگیری‌های شمال و جنوب غزه، طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داده است.

صاحب‌خبر -

کشته شدن ۹ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت اخیر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام خبرگزاری شهاب، رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۹ افسر و نظامی خود در درگیری‌های شمال و جنوب غزه، طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داده است.

خبر در حال بروزرسانی است...

 

 

وحشت کودکان فلسطینی از حملات رژیم صهیونیستی
شبکه الحدث با انتشار تصاویری نوشت: کودکان مجروح فلسطینی هنگام درمان از شدت ترس می‌لرزند.

 

 

بمباران مدرسه‌ای در شمال غزه
کانال تلگرام شبکه قدس فید به نقل از منابع محلی اعلام کرد رژیم صهیونیستی مدرسه‌ای را در جبالیا، شما غزه، بمباران کرد که آوارگان آن جا پناه برده بودند.

 

 

انتقال پیکر‌های شش شهید به بیمارستان ناصر در جنوب نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در پی حملات مستمر هوایی به خانه‌های شهروندان در خان یونس در جنوب نوار غزه، پیکر‌های شش شهید و چند زخمی به بیمارستان ناصر منتقل شد.

 

 

محاصره چندین خانواده فلسطینی در غرب خانیونس
کانال تلگرامی شبکه اطلاع رسانی "رایه" اعلام کرد: خودرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین خانواده فلسطینی را در روستای بنی سهیلا غرب خانیونس، محاصره کردند و صلیب سرخ خواستار آن است به منظور خروج این خانواده‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود.

 

چند شهید و زخمی در حمله هوایی به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در خان یونس
شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: در حمله هوایی ارتش اسرائیل به مدرسه‌ای که آوارگان در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در آن اسکان داشتند، چند نفر شهید و زخمی شدند.

 

بمباران شدید شمال و جنوب نوار غزه همزمان با درگیری‌های شدید در غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: انفجار‌های مهیب شمال خان یونس در جنوب نوار غزه را لرزاند.
در حمله هوایی به دو خانه در اردوگاه جبالیا هم تعداد زیادی شهید شدند.
از سوی دیگر، درگیری‌های شدید در محله‌های الشیخ رضوان و النصر در شمال شهر غزه، همزمان با بمباران شدید، از سر گرفته شد.

 

 

تلویزیون رژیم صهیونیستی درگیری‌های دیروز غزه را شدیدترین درگیری از آغاز تهاجم زمینی اعلام کرد
کانال تلگرام شبکه اطلاع رسانی رایه به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: نبرد‌هایی که دیروز با افراد مسلح (مقاومت) فلسطین در نوار غزه رخ داد، شدیدترین نبرد‌ها از آغاز تهاجم زمینی بوده است.

 

 

وداع با شهید اردوگاه الفارعه طوباس
شبکه خبری قدس در کانال تلگرامی خود تصاویری از وداع با شهید معاذ الزهران منتشر کرد که در درگیری با اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس به شهادت رسید.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10521285"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080439/10521285?width=600&height=300"></script></div>

 

 

 

بمباران شهروندان و آمبولانس‌ها در دیرالبلح
خبرگزاری وفا در حساب کاربری خود در یوتیوب تصاویری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهروندان و آمبولانس‌ها در دیرالبلح در مرکز نوار غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10521195"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080439/10521195?width=600&height=300"></script></div>

 

 

وداع جانسوز زن فلسطینی با کودک و همسرش
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: زن فلسطینی با همسر و کودکش که در حمله اسرائیل کشته شدند، وداع می‌کند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10521179"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080439/10521179?width=600&height=300"></script></div>

 

سخنگوی جهاد اسلامی: اشغالگران مجبور به توقف جنگ خواهند شد
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری‌ها در نوار غزه، با عملیات غافلگیرکننده‌ای روبرو می‌شود و به همین علت مجبور به توقف تهاجم خواهد شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مصعب البریم گفت: با گذشت دو ماه از تهاجم، مقاومت، اشغالگران را به تغییر طرح‌هایش وادار و مجبور به عقب نشینی کرد. اشغالگران در نبرد‌ها با حملات غافلگیرکننده‌ای روبرو می‌شوند و آن چه از مقاومت می‌بینند، آن‌ها را مجبور به توقف این تهاجم خواهد کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10520995"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080439/10520995?width=600&height=300"></script></div>

 

 

تخلیه فلسطینی‌ها از خان یونس به دلیل بمباران‌های رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی از تخلیه فلسطینی‌ها از شهر خان یونس در جنوب غزه به دلیل حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.
در حالی که اسرائیل در حال گسترش عملیات نظامی خود در خان یونس است مردم در سراسر شهر خان یونس بار دیگر مجبور به تخلیه به سوی رفح شده اند تا بتوانند پناهگاهی برای خود در مقابل بمباران‌های اسرائیل پیدا کنند. این شهر خود مملو از فلسطینی‌هایی است که از مناطق دیگر تخلیه شده اند و در حال تجربه کردن شرایطی دشوار می‌باشند و می‌کوشند سرپناهی برای خود پیدا کنند تا بتوانند زنده بمانند. این مردم همه دارایی‌های خود را در خان یونس رها کرده اند و مجبور شده اند در مناطق عمومی خاصی پناه بگیرند. آن‌ها به هیچ یک از اقلام اساسی دسترسی ندارند و شرایط برای استفاده انسانی در این جا مناسب نیست، زیرا با کمبود شدید مواد غذایی، آب و تجهیزات پزشکی مواجه هستند. اکنون رفح آخرین پناهگاهی است که برای این افراد باقی مانده است، زیرا بمباران‌ها همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10520995"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080439/10520995?width=600&height=300"></script></div>

 

کشته شدن نظامی صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
کانال تلگرام خبرگزاری شهاب به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی واژگون شدن خودروی نظامیان صهیونیست در جنوب "اسرائیل" یک نظامی کشته شد.

 

 

نظر شما