شناسهٔ خبر: 63907856 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه‌ به‌ لحظه با «طوفان الاقصی»؛

گردان قسام: ۲۳ خودروی نظامی دشمن را هدف قرار دادیم

گردان عزالدین قسام خبر داد، ۲۳ خودروی نظامی صهیونیست‌ها را در جبهه‌های شهر خانیونس و بیت لاهیا هدف قرار داده و این تعداد را شمارش کرده ایم.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، گردان عزالدین قسام خبر داد، ۲۳ خودروی نظامی صهیونیست‌ها را در جبهه‌های شهر خانیونس و بیت لاهیا هدف قرار داده و این تعداد را شمارش کرده ایم.

 

وداع کادر درمان بیمارستان خانیونس با همکار شهیدشان
کانال تلگرامی فلسطین الان، تصاویری از وداع کادر درمان بیمارستان ناصر در خانیونس با سعید الشوربجی همکار شهیدشان که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزلش در خانیونس به شهادت رسید، منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10526766"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10526766?width=600&height=300"></script></div>

 

آثار به جا مانده از حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس
کانال تلگرامی خبرگزاری سند با انتشار تصاویری نوشت: این‌ها آثار برجامانده از حمله صبح امروز هواپیما‌های رژیم اشغالگر به محله قویدر در منطقه معن در خان یونس است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10526752"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10526752?width=600&height=300"></script></div>

 

حفر یک گور جمعی در جبالیا برای دفن پیکر‌های ۱۰۰ شهید
به گزارش کانال تلگرام شبکه المسیره، مدیر کل بهداشت غزه اعلام کرد: دیروز یک گور جمعی در بازار جبالیا برای بیش از ۱۰۰ شهید حفر کردیم که پیکر‌های آن‌ها در بیمارستان کمال عدوان، متعفن شده بود

 

 

تلاش برای احیای کودک فلسطینی
کانال تلگرامی فلسطین الیوم تصاویری از تلاش نیرو‌های هلال احمر برای احیای یک کودک منتشر کرد که در حمله به منزل خانواده الشوربجی در منطقه السکه در مرکز خان یونس مجروح شده است.
خبرگزاری قدس نیز گزارش داد: سعید الشوربجی خبرنگار فلسطینی و خانواده اش در حمله نیرو‌های رژیم اشغالگر اسرائیل در شب گذشته به شهادت رسیدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10526408"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10526408?width=600&height=300"></script></div>

 

گردان‌های قدس: هدف قرار دادن دو تانک رژیم صهیونیستی
گردان‌های قدس اعلام کرد: دو تانک رژیم صهیونیستی و یک نفربر نظامی را در محور‌های پیشروی بیت لاهیا و جبالیل با گلوله‌های تاندم و آرپی‌جی هدف قرار دادیم.

 

 

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین: ضد حمله نیرو‌های قسام علیه تانک‌های رژیم صهیونیستی
کانال تلگرام مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ده‌ها نفر از نیرو‌های قسام شب گذشته با بیرون آمدن از تونل‌ها به تانک‌های رژیم صهیونیستی که به خان‌یونس نفوذ کرده بودند، حمله کردند.

 

 

گردان‌های قدس: هدف قرار دادن دو تانک رژیم صهیونیستی
گردان‌های قدس اعلام کرد: دو تانک رژیم صهیونیستی و یک نفربر نظامی را در محور‌های پیشروی بیت لاهیا و جبالیل با گلوله‌های تاندم و آرپی‌جی هدف قرار دادیم.

 

کودکان مجروح در بیمارستان ناصر
تصاویری از کودکان مجروح براثر حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان، در بیمارستان ناصر در خان یونس

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10526236"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10526236?width=600&height=300"></script></div>

 

 

هلال احمر فلسطین: ۶۰ درصد مجروحان برای درمان باید از غزه خارج شوند
به گزارش کانال تلگرام قدس فید، هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۶۰ درصد مجروحان برای درمان فوری نیاز دارند که از غزه خارج شوند.

 

 

شکار تانک‌های رژیم صهیونیستی در منطقه الشجاعیه

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10524899"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10524899?width=600&height=300"></script></div>

 


از سرگیری حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
کانال تلگرام فلسطین الآن از حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به شهر خانیونس در جنوب غزه خبر داد. این رسانه همچنین اعلام کرد حمله توپخانه ای، جنوب شرق استان الوسطی در غزه را هدف قرار داد.

 

 

کمبود دارو جان بیماران سرطانی را در غزه تهدید می کند
کمبود جدی دارو و تجهیزات پزشکی به علت حملات شدید اسرائیل جان تعداد زیادی از بیماران سرطانی را در نوار غزه تهدید می کند.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی سی تی وی، براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ۲۲ بیمارستان در غزه از زمان آغاز جنگ اسرائیل-حماس در هفتم ماه اکتبر تاکنون تعطیل شده اند.
بیمارستان دوستی فلسطین-ترکیه و بیمارستان الرنتیسی، مراکز اصلی در غزه برای درمان بیماران مبتلا به سرطان هستند.
این در حالی است که هر دو مکان از جمله بسیاری از تاسیسات پزشکی هستند که تعطیل شده اند که این باعث شده است ده‌ها بیمار سرطانی در این منطقه از درمان مناسب محروم شوند.
معدود بیمارستان‌های فعال باقیمانده در مرکز و جنوب نوار غزه نیز تحت فشار شدید هستند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10524900"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4081566/10524900?width=600&height=300"></script></div>
 

نظر شما