شناسهٔ خبر: 63885089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحصیل چهار هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چهار هزار دانشجو در رشته‌های مختلف با حضور ۳۰۰ عضو هیات علمی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به جایگاه دانشجویان در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی گفت: ذات و جوهره دانشجویان ما هنوز همان ذات جوانان روز‌های نخست انقلاب و پیروان خط امام خمینی (ره) است.
احسان یاوری علم اندوزی و آزاد اندیشی را از خصوصیات دانشجویان عنوان کرد و گفت: باید از ایده‌های خلاقانه آن‌ها استقبال کرد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همدر مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مجتمع پردیس گفت: هم اکنون چهار هزار دانشجوی رشته‌های مختلف از مقطع کارشناسی تا تخصص با حضور ۳۰۰ هیات علمی در آن تحصیل می‌کنند.
بهرام دلفان ضریب اشتغالزایی رشته پزشکی را بالا دانست و گفت: بیشتر دانشجویان بعد از گذراندان طرح جذب بازار کار می‌شوند.
 دلفان در خصوص رشته‌هایی که بازار جذب کمتری در مراکز دولتی دارند گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت مراکز خصوصی زمینه اشتغال این افراد نیز فراهم شود.

<div id="video-display-embed-code_10520377"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4080243/10520377?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما