شناسهٔ خبر: 63541932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مروری برمهمترین خبر‌های آذربایجان غربی

در اولین بسته خبری امروز مهمترین خبر‌های آذربایجان غربی مرور می‌شود.

صاحب‌خبر -

مروری برمهمترین خبر‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در اولین بسته خبری امروز مهمترین خبر‌های آذربایجان غربی  مرور می‌شود.

**اجتماع مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت کودک کشی، جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، امروز همزمان با سراسر کشور، در شهرستان‌های آذربایجان غربی نیز برگزار شد. / مردم امروز در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمدند و رساتر از همیشه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 ***محفل خیمه‌های مقاومت برای همدردی با مردم فلسطین در ارومیه برگزار می‌شود/این محفل با حضور اساتید و فعالان حوزه فلسطین از ۲۷ آبان تا ۲ آذر، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در محل پاتوق کتاب ارومیه، جنب استانداری برگزار وحضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

*** مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ارومیه برگزار می‌شود. /مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر است.

*** آغاز دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی از امروز / آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند صرفا جهت انتخاب خودرو‌ها از امروز شنبه تا دوشنبه اقدام کنند.

*** مهلت ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳، امشب ساعت ۲۴ پایان می‌یابد /آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

*** فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۲ نفر اراذل و اوباش که مامور سد معبر شهرداری را مجروح کرده بودند، با تلاش ماموران دستگیر شدند.

*** معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طرح رایگان غربالگری فشار و قندخون در استان به صورت رایگان آغاز شده و تا حدود ۵۰ روز دیگر ادامه دارد.

*** کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی: بارش متناوب باران همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش برف تا روز یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف استان با پوشش نواحی جنوبی و مرکزی استان ادامه دارد.

نظر شما