شناسهٔ خبر: 63286823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

اتوبوس های سیار هم برای اسکان افراد بی خانمان استفاده می شود

از اتوبوس های سیار برای اسکان افراد بی خانمان در شب های سرد سال تنها در زمان های اورژانسی استفاده می شود.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت از اتوبوس های سیار برای اسکان افراد بی خانمان در شب های سرد سال تنها در زمان های اورژانسی استفاده می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اکو ایران، محمد امین توکلی زاده در خصوص اسکان افراد بی خانمان درشب های سرد سال گفت: با توجه به این که زیر ساخت های جدیدی در این حوزه به تهران اضافه شده و تعداد تخت هایی که افزایش پیدا کرده و مراکز حامی شهر که ماموریت تخصصی ماده 16 را بر عهده گرفتند، امسال نسبت به سال های گذشته کار سبک شده و با اطمینان بیشتری می توانیم در گرمخانه ها پذیرای بی خانمان ها و کارتن خواب هایی باشیم که اعتیاد ندارند.

او تاکید کرد: در زمان های اورژانسی و برای آن که دستمان خالی نباشد از اتوبوس های سیار هم  استفاده می کنیم اما درحال حاضر  زیر ساخت های فراهم شده کفایت می کند و نیاز به استقرار این اتوبوس ها نداریم .

مراکز سیار اسکان بی خانمان ها ،اتوبوس هایی هستند که از ناوگان اتوبوسرانی خارج شده و در مسیر و خطوط اتوبوسرانی تردد ندارند و فعال نبودند. این اتوبوس های سیار در چند نقطه که در تهران مستقر می شدند از جمله میدان تجریش، راه آهن یا نزدیک پایانه های مسافربری و ترمینال ها  . به گفته مدیران شهری این اتوبوس کاملاً موقت و اضطراری پیش بینی شده بود تا کسی بیرون نماند.  

 

نظر شما