شناسهٔ خبر: 67328756 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

افتتاح ۱۴ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دولت شهید جمهور ۵۰۰ هزار متر مربع به زیربنای دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و در این دولت تربیت معلم به جایگاه اصلی خودش برگشت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رضامراد صحرایی در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس با حضور وزیر آموزش و در استان مرکزی گفت: از خیرین عزیز صمیمانه متشکرم هر جایی که خیرین در ساخت آن نقش داشته باشند با برکت می‌شود. در دولت شهید جمهور شاهد مشارکت مثال زدنی خیرین در امر مدرسه سازی بودیم یکی از مهم‌ترین دلایلش این است که او تکریم خیرین را به یک فرهنگ تبدیل کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دانشگاه فرهنگیان نرم افزار تربیتی کشور است. در دولت شهید جمهور ۵۰۰ هزار متر مربع به زیربنای دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و در این دولت تربیت معلم به جایگاه اصلی خودش برگشت، امروز باید تلاش کنیم بهترین خوابگاه و امکانات و اساتید و.... برای دانشجومعلمان باشند چون این عزیزان تربیت کننده نسل آینده هستند.

وی ادامه داد: منزلت امروز جامعه ما به منزلت معلمان ما گره خورده است. مدرسه محل ساختن آینده هر کشوری است آموزش و پرورش اولویت شهید جمهور بود او این مسأله را به یک فرهنگ تبدیل کرد.

گفتی است در این مراسم ۱۴ پروژه آموزشی در قالب ۳۰ کلاس درس با زیر بنای ۶۵۰۰ متر مربع و ارزشی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان شامل خوابگاه دانشجویی، زمین چمن مصنوعی و مدارس حاشیه شهرها و روستاهای استان مرکزی افتتاح شد.

نظر شما