شناسهٔ خبر: 63226459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بمنظور تسهیل در آمد و شد خودروها

از سری گیری محدودیت های ترافیکی پایان هفته از امروز در مازندران

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ آبان تا شنبه ۱۳ آبان امسال در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروزچهارشنبه ۱۰ آبان تا شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

محدودیت‌های ترافیکی وسیله نقلیه سبک:

جاده کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جاده هراز:

 تردد همه تریلر‌ها از جاده هراز کماکان ممنوع است .

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های فردا پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان از جاده  هراز ممنوع است.

 محدودیت ترافیکی وسیله نقلیه سنگین:

جاده کندوان:

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه، از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع می‌شود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ آبان  از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز:


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۲ آبان در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.


موتور سیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ آبان  از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

نظر شما