شناسهٔ خبر: 64309588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران

جاده های ارتباطی استان با محدودیتهای ترافیکی همراه است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه ۹ دی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در آمد وشد خودرو‌ها ، امروز جاده‌های کندوان و هراز  در صورت نیاز یکطرفه خواهد شد.


محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ؛ اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

نظر شما