شناسهٔ خبر: 67561626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه: جامعه روحانیت گناباد همراه دولت چهاردهم است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ جامعه روحانیت این شهرستان ضمن اعلام حمایت از دولت چهاردهم در به ثمر نشستن خدمات و انجام وظایف محوله با این دولت همراه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی پزشکیان در گناباد افزود: از طرف جامعه روحانیت این شهرستان ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رییس‌ جمهور کشور آمادگی آنان را برای همراهی با دولت چهاردهم در انجام اقدامات و وظایف اعلام می کنم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد:‌ بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران باید رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و از همه ظرفیت ها برای به ثمر نشستن خدمات دولت چهاردهم بهره گرفت.

امام جمعه گناباد ضمن آرزوی موفقیت برای پزشکیان رییس جمهور منتخب و دولت چهاردهم تصریح کرد: کشور دارای ظرفیت های زیادی در بخشهای مختلف است که باید با وحدت و همدلی و همراهی با دولت چهاردهم در انجام وظایف محوله به سرانجام برسد.

صادقی نسب گفت:‌ مردم شهرستان گناباد همانند گذشته همدلی و همراهی خود را حفظ کردند و علاقه مند توسعه و پیشرفت هستند، بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب توسعه و پیشرفت نیازمند تعامل و همدلی است.

به گفته فرماندار گناباد، ۷۲ درصد از مجموع ۶۲ هزار واجد شرایط این شهرستان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند که نسبت به مرحله نخست بیش از هشت درصد افزایش داشته است.

رضا نصیری افزود: ۶۳.۷ درصد واجدان شرایط اخذ رای شهرستان گناباد در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که این میزان در دور دوم به ۷۲ درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: سعید جلیلی ۲۷ هزار و ۱۸۲ رای و مسعود پزشکیان ۲۰ هزار و ۵۵۴ برگ رای را در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان گناباد کسب کردند.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پانزدهم تیرماه در ۴۳ شعبه شهری و ۴۸ شعبه روستایی در شهرستان گناباد برگزار شد که از این تعداد ۶۹ شعبه ثابت و ۲۲ شعبه سیار بود.

۲ هزار نفر شامل هیات‌های اجرایی، نظارت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان گناباد بودند، از مجموع ۶۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در گناباد سه هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما