شناسهٔ خبر: 67960551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

مجموعه ورزشی شهدای نیار به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری مجموعه ورزشی شهدای نیار برای بازسازی و بهسازی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور، از واگذاری مجموعه ورزشی شهدای نیار برای بازسازی و بهسازی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ورزشی پانزدهمین طرح ورزشی است که به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می‌شود و استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در اجرای ماده ۲۷ جهت توسعه، بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

وی افزود: میزان جذب سرمایه از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ۳۸۰ میلیارد ریال است، زمین چمن فوتبال و جایگاه تماشاگران به دلیل عدم اعتبار از سال ۱۳۸۵ نیمه تمام و سالن ورزشی سرپوشیده هم از سال ۱۳۹۶ به‌علت نیازمند بودن به تعمیرات کلی و عدم اعتبار کافی بسته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از بازسازی و بهسازی این طرح ورزشی در مدت ۲۴ ماه خبر داد و اظهار داشت: بعد از تکمیل و بهره‌برداری برای ۱۹ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی پیش‌بینی شده است.

پهناور بیان کرد: تکمیل جایگاه تماشاگران، تخریب و احداث مجدد دیوار آجری محوطه، اجرای زمین چمن مصنوعی فوتبال طبق نقشه، بهسازی ابنیه تأسیسات الکتریکی و مکانیکی سالن فوتسال همراه با احداث جکوزی و حمام ترک در بخش اداری، اخذ مجوزهای لازم اعم از آب برق و گاز در صورت نیاز، تهیه و نصب کفپوش ورزشی برای سالن فوتسال یا چمن مصنوعی در صورت اجرای تهویه مناسب، شن‌ریزی محوطه جلوی سالن، تهیه و نصب دوربین‌های مدار بسته حفاظتی از نوع دیجیتال ثابت با کیفیت به تعداد ۲۵ دستگاه است که توسط بخش خصوصی در این مجموعه اجرا خواهد شد.

نظر شما