شناسهٔ خبر: 62643781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به صدا درآمدن آژیر خودروهای آتش نشانی به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی

خودروهای آتش نشانی امروز هفتم مهرماه ودر روز آتش نشانی و ایمنی با به صدا درآوردن آژیر خودروهای آتش نشانی این روز را گرامی داشتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، به صدا درآمدن آژیر خودروهای آتش نشانی به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنیرییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه گفت : به همین مناسبت امروز مزار شهدای شهر کرمانشاه گلباران شد و آتش‌نشانان کرمانشاهی به دیدار خانواده شهدا رفتند .

همچنین به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشان ۲۵ آتش‌نشان کرمانشاهی با حضور در سازمان انتقال خون استان به همنوعان خود خون اهدا کردند .

رضایی همچنین افزود  :در شش ماهه اول امسال مجموعاً ۱۸۷۶ مورد حوادث غیر مترقبه رخ داده است که ۱۰۹۶ مورد آن آتش سوزی و و ۷۸۲ مورد آن حوادث امداد و نجات جاده‌ای بوده که در تمام آنها آتش‌نشان‌ها با سرعت هرچه تمام‌تر به کمک آسیب دیدگان پرداختند شتافتند.

به گفته وی در این حوادث ۵۶۲ نفر از مرگ نجات یافتند، ۲۶۲ مجروح و مصدوم  به بیمارستان‌ها منتقل شدند و متاسفانه ۱۶ نفر هم فوت شدند .

به گفته سهیلی همچنین در این مدت ۳۴ مورد رفع آب گرفتگی و ۱۲۱ مورد استقرار حفاظت ایمنی در مراسمات ملی، مذهبی، ورزشی انجام شده است .

نظر شما