شناسهٔ خبر: 67257974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب اقتدار ملی می‌شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات دارای برکات فراوانی است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب اقتدار ملی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره فضای انتخاباتی حاکم بر استان سمنان و با بیان اینکه انتخابات دارای ضرورت‌ها و نکات مهم است که باید به آن توجه شود، تاکید کرد: اصل اول مشارکت در انتخابات است

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری در انتخابات یکی از ایده‌ها و اصل اصولی ما است، افزود: مشارکت حداکثری سبب اقتدار ملی می‌شود لذا فعالان رسانه‌ای، فرهنگی، کسانی که دارای تریبون هستند، صاحب نظران و… اهمیت مشارکت را تبیین کنند.

امام جمعه سمنان تقویت مقبولیت نظام اسلامی ایران از طرف مردم را دیگر برکت مشارکت بالا در انتخابات دانست و ابراز کرد: ارتقای ثبات سیاسی در کشور و خارج از کشور و افزایش همبستگی و وحدت ملی از دیگر برکات مشارکت مردم در انتخابات است.

مطیعی با بیان اینکه کاهش آسیب پذیری ارکان نظام تصمیم گیری و اجرا از دیگر نکات مهمی است که در سایه مشارکت بالا می‌توان به آن دست یافت، افزود: وقتی همه سر صندوق رأی حاضر می‌شوند یعنی مشکلات کاسته شده است.

وی با بیان اینکه افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدها و تحریم‌ها و تقویت موقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان از دیگر مسائل مهم در مشارکت آحاد مردم در انتخابات است، افزود: اطمینان خاطر همه آزادگان عالم از برکات مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات بیان کرد: همانطور که معظم له نیز اشاره کردند خدای متعال دل‌های مردم را هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه رأی داده تا یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران انتخاب شود.

نظر شما