شناسهٔ خبر: 6263306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی بروجرد:

روز قدس موجب اقتدار ملت های حق طلب در برابر استکبار شده است

بروجرد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس گفت: روز قدس موجب اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه جهان در برابر قدرت های استکباری و استعمارگر شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا دلیری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس زمینه را برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر صهیونیستی فراهم آورد.

وی اظهار کرد: اندیشه راهبردی امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس، مسیری نو در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس در سطح منطقه و جهان اسلام نمایان ساخت.

فرمانده انتظامی بروجرد روز قدس را روز فریاد رهایی فلسطین از ظلم و ستم دانست و افزود: مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر بانگ 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' را فریاد زدند و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند.

وی افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران و متجاوزان بویژه تروریست های وحشی را محکوم کرده و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز روز جهانی قدس را یادگار ماندگار امام راحل(ره) و نشات گرفته از دوراندیشی ایشان خواند و گفت: روز قدس محور اتحاد امت اسلامی و فرصتی برای اعلام مواضع جهان اسلام در برابر اشغالگران قدس شریف است.

رضا ترابی گودرزی در گفت و گو با ایرنا راهپمایی روز قدس را موجب همبستگی امت اسلامی برای آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: روز قدس فقط به امت اسلامی و ایران اختصاص ندارد بلکه تمام کشورهای آسیب دیده از سران کشورهای عربی، صهیونیستها و آمریکا در این حماسه جهانی شرکت می کنند.

وی با اشاره به توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در اغلب کشورها اظهار کرد: مردم آزادی خواه جهان در روز جهانی قدس رفتارهای غیرانسانی مستکبران را محکوم و خشم و انزجاز خود را از دشمنان اسلام نشان می دهند.

ترابی گودرزی رمز پیروزی قدس شریف را وحدت و انسجام جهان اسلام عنوان کرد و گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است و مردم فلسطین باید بدانند مسلمانان ایران اسلامی همواره از آنها حمایت می کنند.

وی افزود: جامعه هنری و هنرمندان بروجرد برای تبدیل نقشه های پلید صهیونیست ها به یاس در حماسه روز جهانی قدس شرکت کردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بلند کردن صدای عدالت خواهی تمام مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست است.

راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از میدان قیام بروجرد شروع و در مصلی نماز جمعه این شهر پایان یافت.

راهپیمایان پس از برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

7190/3031/3022

نظر شما