شناسهٔ خبر: 6251491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار شهر قدس:

مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام است

کاغذ لو فرماندار شهر قدس به مناسبت فرا رسیدن روز قدس گفت:مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام وسمبل همبستگی بین مسلمانان مختلف جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزار برنا  از غرب استان تهران،حسین کاغذلو سرپرست فرمانداری شهر قدس در گفتگو با برنا، فرارسیدن روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به تمامی مسلمانان و مردم آزاده جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین اظهار داشت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری می باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس بار دیگر از مردم شریف و شهید پرور شهرستان قدس دعوت نمود، همگام با مسلمانان و آزادی خواهان  کشور و جهان درمراسم بزرگداشت روز جهانی قدس ، یکبار دیگر مراتب انزجار خود را از اشغالگران فلسطین و قدس شریف و از سیاستهای رژیم صهیونیستی در هویت سازی جعلی برای قدس شریف و مسجدالاقصی،توطئه چینی بر علیه جوامع مسلمین و بیعت مجدد خویش با امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام نمایند.

مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس رأس ساعت  10/30 نوزدهم تیر ماه 94از میدان قدس آغاز خواهد شد.

گزارش:کیایی

نظر شما