شناسهٔ خبر: 6246578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت مردم سيستان و بلوچستان براي شرکت در راهپيمايي

صاحب‌خبر - زاهدان / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی

در آستانه روزجهانی قدس احزاب ، علما ، سران طوایف، دانشگاهیان , نهادها ، سازمانها ، ادارات و گروههای مختلف مردم سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه های جداگانه برای شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان تحت ظلم ، اعلام آمادگی کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این بیانیه ها از آحاد مردم شیعه و سنی استان دعوت شده تا همانند تمامی آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت و انزجار خود را از ظلم و تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
در بخشی از این بیانیه ها آمده است : روز جهانی قدس و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام ، نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری است.
امروز فریاد استغاثه کودکان و زنانِ بی‌پناه و مظلوم فلسطینی و یمنی در سراسر جهان طنین‌انداز است.
ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از رهنمودهای روشنفکرانه مقام معظم رهبری با حفظ وحدت و یکپارچگی ، فردا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ، به مقابله با رژِیم اشغالگر قدس برمی خیزد و به کشورهای حامی این رژیم غاصب کودک کش ثابت خواهد کرد که فلسطین همچنان مسئله اصلی دنیای اسلام است .
0002

نظر شما