شناسهٔ خبر: 6253007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ورامین: آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش شدنی نیست

تهران – ایرنا – نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی تلاش دارد تا با راه اندازی گروه های تروریستی مانند داعش ، توجه مردم جهان از جنایت اسرائیل در فلسطین را کمرنگ کنند ولی آنان باید بدانند که آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست.

صاحب‌خبر -

سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: روز قدس روز مقاومت مردم مظلوم فلسطین و جهان اسلام در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: جنایاتی که رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین روا می دارد هر آزاده و آزادیخواهی را ملزم می کند که علیه این همه بی عدالتی فریاد دادخواهی برآورد .

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلامی است و اقتدار جهان اسلام به رخ جهانیان کشیده است .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روز قدس یادگار ماندگار امام راحل است و این نامگذاری باعث شد تا حمایت های مسلمانان جهان از فشار رژیم اشغالگر قدس بر ملت مظلوم فلسطین بکاهد.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، باعث موفقیت مردم مظلوم فلسطین شده و از افزایش تجاوزات رژیم اشغالگر قدس بر این مردم مظلوم کاسته است .

نقوی افزود :امروز قدس به یک نماد و عامل تأثیر گذار وحدت مسلمانان جهان تبدیل شده و آزادی قدس شریف آرمان تمامی آزادیخواهان جهان شده است .

نقوی اظهار کرد: وحدت نیاز اساسی دنیای اسلام برای غلبه بر استکبار است و قدس شریف به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان نیز عاملی در تقویت یکپارچگی مسلمانان جهان به شمار می رود.

وی گفت: روز قدس امسال از ویژگی های بارزی برخوردار است ، امروز شاهدیم که مثلت شوم آمریکا ، رژیم آل سعود و رژیم اشغالگر قدس با حمایت از داعش تلاش دارند تا با تفرقه افکنی درجهان اسلام موضوع فلسطین را کم رنگ کرده و توجهات را از رژیم اشغالگر قدس به سمت جنایات گروه تروریستی داعش که دست ساخته این مثلث شوم است معطوف دارد .

وی تأکید کرد: ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان در روز جهانی قدس به صحنه آمده و فریاد بر می آورند که آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش شدنی نیست

نقوی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت : امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی در کارزاری بزرگ قرار دارد و یقینا حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس ، به تیم مذاکره کننده هسته ای در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی کمک شایانی خواهد کرد.

تهرام/7254//1348

نظر شما