شناسهٔ خبر: 6249727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار بروجرد به مناسبت روز جهانی قدس

بروجرد- ایرنا- امام جمعه و فرماندار ویژه بروجرد در بیانیه مشترکی با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مردم همیشه در صحنه شهرستان بروجرد را برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

در این بیانیه که یک نسخه آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا دفتر بروجرد قرار گرفت، آمده است:

بسمه تعالی

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریستی و اشغالگر قدس است.

صدای شیون همسران و مادران داغدار شهدای غزه و فلسطین و رؤیت پیکرهای کودکان بیگناهی که معصومانه در کفن آرمیده اند زخم بزرگی بر پیکره عظیم جهان اسلام است، از طرفی هم حمایت دولت های غربی و مجامع جهانی و سکوت سران بعضی از کشورهای عربی که سالهاست دست رژیم صهیونیستی را در ادامه جنایاتش باز گذاشته است بر آلام مسلمانان می افزاید و آنچه که امروز از شهادت مظلومانه فرزندان فلسطین دردناک تر است، غربت و تنهایی این ملت مبارز در میان دولت هایی است که با آنها در دین و نژاد و قومیت و زبان مشترک اند و انسانیت را به تاراج داده اند.

درایت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از تدبیر و دوراندیشی ایشان برای اتحاد و انسجام امت اسلامی و همدلی و همزبانی همه ملت های آزاده جهان در شکل گیری و جهت دهی به مقاومت و ارزش های ناب انسانی است.

بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایتمدار شهرستان بروجرد همراه با هم میهنان فهیم و انقلابی، ملت های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

با اینکه ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و توبه و رفتن به سوی خدای متعال است، بمباران جنگنده های رژیم سعودی به مردم بی دفاع یمن همچنان ادامه دارد و این مدعیان خدمت به اسلام و حرمین شریفین در ایام ماه مبارک رمضان نیز به ویران کردن مساجد، بیمارستان ها، مدارس، خانه ها، زیرساخت ها و به خاک و خون کشیدن مردم ادامه می دهند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم شریف، مومن و روزه دار شهرستان بروجرد دعوت می کنیم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشان و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد

مسلم پورقاسمیان معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد

راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 و 30 دقیقه روز جمعه از میدان قیام تا مسجد امام خمینی(ره) شهر بروجرد برگزار می شود.

3022

نظر شما