شناسهٔ خبر: 62594427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسانه ها در برگزاری اربعین امسال نقش موثری ایفا کردند

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار کرمانشاه با تقدیر از همه کسانی که در اربعین امسال تلاش و خدمت کردند، گفت: رسانه ها در برگزاری اربعین امسال نقش موثری ایفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رسانه ها در برگزاری اربعین امسال نقش موثری ایفا کردندمحمد طیب صحرایی امروز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه بطور قطع در پوشش مراسم بزرگ اربعین در مرز خسروی مشکلاتی وجود داشته است خاطر نشان کرد: باید برای سال آینده برنامه ریزی کرد تا قبل از برگزاری مراسم اربعین این مشکلات مرتفع شود.

محمد طیب صحرایی اظهار داشت: در ایام ربیع الاول هم گردهمایی و هم اندیشی با نمایندگان اصحاب رسانه و موکب داران برای بررسی و رفع مشکلات مراسم اربعین در استان برپا می شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی مختص روابط عمومی های استان به منظور ارتقاء دانش و توانمندی آنان اظهار داشت: باید با یک برنامه آموزشی منسجم به سمت آموزش و ارتقای عملکرد روابط عمومی ها حرکت کرد و تا پایان پاییز یک دوره آموزشی برای روابط عمومی های استان برگزار شود.

وی گفت: این موضوع در شورای اداری استان اعلام خواهد شد و همه ادارات و دستگاههای اجرایی موظف به رعایت آن هستند.

در ابتدای این نشست خبرنگاران فعال در پوشش اربعین امسال، نقدها، پیشنهادات و راهکارهای خود برای پوشش بهتر و شایسته تر مراسم اربعین سال آینده بیان کردند.

نظر شما