شناسهٔ خبر: 62527178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در چهار ماهه امسال؛

۱۳ درصد هزینه‌های عمرانی شهرداری قزوین محقق شده است

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی وسرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین گفت: بودجه مصوب بخش عمرانی شهرداری قزوین یک‌هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان بود که نسبت به کل بودجه ۱۳ درصد و به تناسب ۴ ماهه حدود ۴۰ درصد هزینه‌های عمرانی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ولی چگینی در تشریح گزارش درآمد و هزینه چهار ماهه شهرداری قزوین گفت: در بخش درآمدها از بودجه مصوب ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری قزوین میزان یک‌هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه مصوب این بخش است که تا تاریخ اول مرداد ماه امسال حدود ۴۲۶ میلیارد تومان استحصال شده است.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی وسرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: درآمدهای شهرداری نسبت به کل بودجه ۲۶ درصد و نسبت به ۴ ماهه ۷۶ درصد محقق شده است. 

وی با اشاره به واگذاری دارایی سرمایه‌ای عنوان کرد: در این بخش یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده است که در مدت ۴ ماهه حدود ۱۶ میلیارد تومان استحصال شده که یک درصد به کل بودجه و ۴ درصد به نسبت ۴ ماهه محقق شده است.

این عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: در بخش واگذاری دارایی مالی بودجه مصوب ۵۱ میلیارد تومان بوده که تا اول مرداد ماه امسال هیچ‌گونه وام و اوراقی دریافت نشده است. 

وی با بیان اینکه بودجه مصوب هزینه‌های جاری امسال شهرداری قزوین یک‌هزار میلیارد تومان است به تشریح وضعیت این بخش پرداخت و گفت: در مدت ۴ ماهه امسال ۲۲۴ میلیارد تومان هزینه شده که نسبت به کل بودجه ۲۲ درصد و نسبت به ۴ ماهه ۶۶ درصد هزینه‌های جاری محقق شده است. 

به گفته چگینی دیون قطعی شده نیز ۵۰ میلیارد تومان در بودجه مصوب شده که تا اول مرداد ماه امسال هیچ‌گونه هزینه‌ای در این بخش صورت نگرفته است. 

نظر شما