شناسهٔ خبر: 64515377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

غرفه‌های خدماتی و فرهنگی در بوستان‌های قزوین به خودکفایی سازمان کمک می‌کند

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: ایجاد غرفه‌های خدماتی و فرهنگی در بوستان‌های سطح شهر باعث خودکفایی سازمان پارک‌ها و همچنین افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ولی چگینی گفت: غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و خدماتی در سطح بوستان‌ها می‌تواند توسط فراخوان و از طریق مشارکت با سرمایه‌گذار راه‌اندازی شود.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: می‌توانیم با راه اندازی این غرفه‌ها در جهت اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای سازمان پارک‌ها و همچنین ارایه خدمات خوب به شهروندان و در نهایت انتفاع شهرو شهروندان گام برداریم.

وی عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری نامه‌ای از سوی این کمیسیون مبنی بر ارایه آمار و اطلاعات مالی از جمله اعتبارات تخصیص یافته به سازمان‌ها، درآمدهای استحصال شده، هزینه‌های عمرانی و پروژه‌ها، هزینه‌های جاری به شهرداری ارسال شد.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: به‌رغم ارسال مجدد نامه در خرداد ماه تاکنون این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است و با توجه به درپیش بودن فصل بودجه ضرورت دارد تا موارد مذکور و درخواستی به کمیسیون مالی ارایه شود.

انتهای پیام/

نظر شما