شناسهٔ خبر: 62914573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر قزوین:

پیگیر جدی راه‌اندازی تله سی‌یژ زرشک و کامان هستیم

رئیس شورای شهر قزوین گفت: مجموعه تله سی‌یژ زرشک و کامان ظرفیت بی نظیری در جذب گردشگر دارد و مکان خوبی برای تفریحات سالم شهروندان قزوین به شمار می‌رود و اعضای شورای شهر قزوین در راه‌اندازی مجدد این مجموعه اهتمام جدی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در حاشیه بازدید از مجموعه تله سی‌یژ زرشک و کامان قزوین اظهار کرد: راه‌اندازی تله‌سی‌یژ قزوین نقش بسزایی در گسترش و رونق صنعت گردشگری استان خواهد داشت و به همین منظور در بازدید اعضای شورا مقرر شد، اورهال مجموعه و استفاده از تجهیزات به‌روز در دستور کار قرار گیرد و در اسرع وقت و با رعایت استانداردهای لازم و با ایمنی حداکثری، نسبت به بازگشایی این مرکز اقدام شود.

رئیس شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری موظف است بحث حقوقی، مالکیت و سهام خود را بصورت جدی بهمراه موضوع راه‌اندازی پیگیری کند.

وی یادآور شد: منطقه نمونه گردشگری زرشک و کامان با توجه به آب و هوای سالم و مناظر چشم نواز طبیعی، پذیرای بسیاری از شهروندان در فصول مختلف سال است و با توجه به قرارگیری در پک گردشگری شمال اتوبان قزوین، ظرفیت بی‌نظیری در جذب گردشگر دارد و مکان مناسبی برای تفریحات سالم به شمار می‌رود.

فرمانی تاکید کرد: درجلسه آتی صحن شورا بری تامین اعتبار هزینه‌های عمرانی و تجهیزات تله سی‌یژ زرشک و کامان تصمیم‌گیری خواهد شد و امیدواریم به‌زودی شاهد راه‌اندازی این مجموعه و ارایه خدمات مطلوب واستاندارد به شهروندان باشیم.

وی همچنین از نگاه ویژه اعضای شورا در بودجه سال آینده برای مجموعه تله سی‌یژ زرشک و کامان خبر داد.

نظر شما