شناسهٔ خبر: 6250414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون فرماندار سروآباد:

فردا مردم سروآباد فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و آمریکا سر می‌دهند

معاون فرماندار سروآباد گفت: فردا مردم این شهرستان فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و آمریکا را سر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، لقمان درخشانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز جهانی قدس که با حضور رؤسای ادارات و سازمان های دولتی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس روز حمایت مسلمانان سراسر جهان از مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: در این روز ملت‌های مسلمان جهان با راهپیمایی گسترده و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان می‌دهند.

معاون فرماندار سروآباد تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی را سرلوحه آرمان‌های مقدس نظام خود قرار داده است.

وی افزود: ملت‌های مسلمان و آزاده جهان نیز هر ساله همراه با ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

معاون فرماندار سروآباد با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: جنایات ضدبشری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که مجامع عمومی و کشورهای طرفدار دموکراسی سکوت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران اسلامی هیچگاه به اسرائیل و آمریکا اجازه نخواهند داد، قدس شریف قبله دوم مسلمین جهان زیر سلطه آنها برود.

درخشانی تبیین کرد: امروز دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام علیه مسلمانان دوچندان و سبب شده است که اختلاف و تفرقه در بین مسلمین بیشتر شود.

وی افزود: دشمنان اسلام به یقین بدانند که ظلم و ستم هیچ وقت دوام نخواهد داشت و روزی فرا خواهد رسید که مسلمین جهان با اتحاد و یکدلی ریشه ظلم و ستم را در جهان از بین خواهند برد.

معاون فرماندار سروآباد در پایان بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: راهپیمایی امسال روز قدس برخلاف سالیان قبل پرشورتر برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی سروآباد نیز در این جلسه گفت: ملت‌های آزاده و مسلمان جهان در روز قدس با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

سید عطاء حسینی با اشاره به نامگذاری روز قدس تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و روشنفکری خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند، اقدامی که موجب همبستگی مسلمین جهان در برابر جنایات دشمنان اسلام شد.

وی یادآور شد: ملت‌های مسلمان جهان هر ساله همراه و همسو با ملت ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمده و حمایت قاطع خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین نشان خواهند داد.

معاون فرماندار سروآباد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 عنوان داشت: در این زمان مهم که این کشورها در برابر عزت و قدرت ملت ایران تعظیم کرده و پای مذاکرات نشسته‌اند، اسرائیل غاصب به شدت آشفته و نگران است.

وی ادامه داد: راهپیمایی باشکوه و گسترده ملت ایران اسلامی در روز قدس و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» خون تازه‌ای به رگ‌های مبارزان فلسطینی می‌بخشد.

بخشدار مرکزی سروآباد در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم سروآباد با تبعیت از ملت ایران اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با موج خروشان خود در خیابان‌ها، یک بار دیگر به دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل غاصب نشان دهند که مسلمانان فلسطین تنها نیستند و تا آزادی قدس شریف ملت ایران همراه و یار و یاور آنها خواهد بود.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما