شناسهٔ خبر: 6250278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار سروآباد:

مردم سروآباد پشتیبانی از مردم فلسطین را به نمایش خواهند گذاشت

فرماندار سروآباد گفت: مردم سروآباد پشتیبانی از مردم فلسطین را به نمایش خواهند گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، مسعود روحانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز جهانی قدس که با حضور رؤسای ادارات و سازمان‌های دولتی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز همبستگی ملت‌های مسلمان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان سروآباد تأکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی روز  قدس به دلیل تقارن با عید سعید فطر یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: مردم شریف شهرستان سروآباد نیز روز جمعه 19 تیرماه همچون سالیان قبل همزمان با سراسر کشور حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

روحانی تبیین کرد: قدس شریف نماد آزادی و قبله دوم مسلمین جهان است و رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش خیال تسلط بر این مکان مقدس را باید به گور ببرند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه در کنار ملت مظلوم فلسطین و یار و یاور آنها تا آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: قدس شریف همانطوری که رهبر کبیر انقلاب فرمودند، پاره تن اسلام است و مسلمانان جهان تا آزادسازی کامل آن ایستادگی خواهند کرد.

روحانی در پایان بر لزوم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی تأکید و ابراز امیدواری کرد: مذاکرات هسته‌ای با حفظ عزت ملت ایران و حفظ خط قرمزهای نظام و رضایت کامل رهبری همراه باشد.

انتهای پیام/79006/ذ20/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما