شناسهٔ خبر: 67962661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد

قتل یک مرد ۷۰ ساله در خیابان های لاهیجان

محدثه مهدوی

فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۴۰ ساله با سرعت عمل پلیس قبل از فرار دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حمید محمدی نسب ساعتی پیش در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مردی حدودا ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد، بیان کرد: قاتل ۴۰ ساله بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی و با اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی اقدام به خود زنی کرده که با حضور به موقع پلیس دستگیر و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مقتول، امام جماعت یکی از مساجد شهرستان لاهیجان بود.

سرهنگ محمدی نسب افزود: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضائی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما