شناسهٔ خبر: 62457080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سمنان تاکید کرد

دستگاه‌های خدمات‌رسان حق قطع آب، برق، گاز و تلفن مراکز آموزشی سمنان را ندارند

رئیس شورای آموزش و پرورش و استاندار سمنان تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان حق قطع انشعاب آب ، برق ، گاز و تلفن مراکز آموزشی بدلیل بدهی را ندارند.

صاحب‌خبر -

 سید محمدرضا هاشمی شامگاه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در نشست صمیمانه با مدیرکل، شورای معاونین و روسای شهرستانی آموزش و پرورش استان که در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با قدردانی از مردم استان سمنان بواسطه میزبانی مطلوب از ۵ میلیون زایر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: خوشبختانه با اقدامات و تدابیر پیش بینی شده ، امسال شاهد کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان هستیم.‌
استاندار سمنان ایام بازگشایی مدارس را به خانواده بزرگ‌ آموزش و پرورش استان تبریک گفت و از زحمات تمامی فرهنگیان و جامعه بزرگ آموزش و پرورش استان قدردانی کرد و افزود: تعامل و ارتباط با اولیاء دانش آموزان، یک رکن اساسی در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سالگرد اغتشاشات در کشور گفت: در سال گذشته و در همین ایام، معاندین تلاش کردند تا ناهنجاری ها و ناامنی هایی را در کشور ایجاد کنند، اما تلاششان با شکست مواجه شد.
وی گفت: در دو سال اخیر شاهد بسبج تمامی امکانات و تجهیزات رسانه ای غرب و دشمنان نظام، برای ضربه زدن به کشور بودیم که بحمدلله این مقوله مدیریت و تلاش دشمنان ناکام ماند.
هاشمی استان سمنان را یک استان با امنیت پایدار ارزیابی و خاطرنشان کرد: این امنیت با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی و همکاری و مشارکت مردم استان ایجاد شده است.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه ما خود را مکلف به حمایت از آموزش و پرورش می دانیم، گفت: تعامل و ارتباط با اولیاء دانش آموزان، یک رکن اساسی در آموزش و پرورش است .
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش ضمن تمهید مقدمات کامل و استفاده از تمامی ظرفیت ها، آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را داشته باشد.‌
استاندار سمنان گفت: توجه به حوزه نیروی انسانی در آموزش و پرورش، اولیا و دانش آموزان امری بسیار مهم و ضروری است و در این راستا لازم است تا فرمانداران تمامی شهرستان ها، نسبت به برگزاری شورای آموزش و پرورش و بسیج تمامی ظرفیت ها تا پیش از مهرماه ، اقدام کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان حق قطع انشعاب آب، برق، گاز و تلفن مراکز آموزشی بدلیل بدهی را ندارند؛ از مدیران مراکز آموزشی استان خواست تا نسبت به پرداخت بدهکاری مدارس اقدام کنند.‌

انتهای پیام

نظر شما