شناسهٔ خبر: 66734470 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری نخستین گفتاورد ملی نخبگان در چهارمحال و بختیاری

مریم بیگی

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در اولین گفتاورد ملی نخبگان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ایده‌های خود را به صورت فردی و تیمی ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

یعقوب طادی در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان در این استان خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به شعار سال و مشارکت مردم در حل مشکلات آن‌ها مدنظر قرار گرفته است، بنیاد نخبگان استان، برگزاری اولین گفتاورد ملی نخبگان استان را با شعار " نخبگان- حکمرانی دانش‌بنیان" در دستور کار قرار داده است.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری افزود: در این رقابت ملی، مجموعه مناظرات با ایده‌های مطرح شده در پنج حوزه مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاست‌گذاری با حضور عموم مردم، نخبگان، دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اولین گفتاورد ملی نخبگان کشور به پنج پهنه تقسیم‌بندی شده است، عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم و مرکزی در یک پهنه قرار گرفته است، بعد از رقابت استانی، رقابت‌های کشوری نیز برگزار می‌شود.

طادی بیان کرد: این گفتارها یک فرصت تعامل بین مردم، نخبگان و مسئولان را ایجاد می‌کند، هدف عمده از این گفتاورد ملی، مشارکت مردم را افزایش می‌دهد و ایده‌های نخبگان و عموم مردم می‌تواند به دانش‌بنیان کردن مدیریت در کشور و حل مشکلات کمک بزرگی کند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در اولین گفتاورد ملی نخبگان می‌توانند تا تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ایده‌های خود را به صورت فردی و تیمی ثبت کنند و پس از بررسی ایده‌ها در هفته مربوط به نخبگان هست، از افراد برگزیده با حضور رئیس جمهور تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی با اشاره اینکه پیش‌بینی می‌شود استقبال از گفتاورد ملی نخبگان خوب باشد، خاطرنشان کرد: از نخبگان فعال در زمینه مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاست‌گذاری دعوت می‌شود در این گفتمان شرکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما