شناسهٔ خبر: 63238704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سمنان عنوان کرد:

ایران کشوری امن در حصار ۱۷ کشور ناامن

استاندار سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن در حصار ۱۷ کشور ناامن نام برد و گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه و اندوخته فراجای استان سمنان است .

صاحب‌خبر -

سید محمدرضا هاشمی در نشست با روسای واحدهای عقیدتی سیاسی فراجای استان که چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل ستاد فرماندهی فراجی استان برگزار شد اظهار کرد: امروزه بالاترین و بهترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم به این ارگان مردمی و پرتلاش و رمز موفقیت نیروی انتظامی ، معنویت حاکم بر این ارگان است.‌
استاندار سمنان افزود: ۱۷ کشور دنیا که از نا امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شوند هم مرز با جمهوری اسلامی ایران هستند اما با تلاش های همه عوامل امنیتی و انتظامی کشور ایران کشوری امن در همه حوزه ها است.
رئیس شورای تامین استان ادامه داد: حضور میدانی و مداوم عوامل انتظامی در جامعه باعث خنثی شدن تمام اقدامات تخریبی دشمن و همچنین امنیت پایدار برای مردم‌ شده است.
وی افزود: نیروی انتظامی یک پشتیبان واقعی برای انقلاب و یک هنجار شکن برای دشمنان این مرز و بوم است.
هاشمی اظهار کرد: لازم است بنابر تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) اقدامات دولت سیزدهم جهت تنویر افکار عمومی تبیین شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان دومین استان امن برای سرمایه گذاران است ، تاکید کرد: این امنیت مرهون وحدت حاکم میان ارکان امنیتی و انتظامی استان است.‌

هاشمی همچنین در شورای آموزش و پرورش استان گفت: عملکرد شورای آموزش و پرورش بسیار راهبردی است و از بسیاری آسیب های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

وی افزود: مراسم روز دانش آموز که در روز ۱۳ آبان برگزار خواهد شد، به دلیل جنایت های اسرائیل غاصب و آمریکای مزدور در کشور مظلوم فلسطین با حضور دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم انقلابی بسیار پرشور تر خواهد بود.

وی ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: باید زمینه حضور همه دانش آموزان و دانشجویان و همچنین مردم‌ انقلابی در راهپیمایی روز دانش آموز فراهم شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: عملکرد شورای آموزش و پرورش بسیار راهبردی است و اقدامات مناسب و به موقع این شورا از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.
هاشمی همچنین با تبریک انتخاب شهر سمنان به عنوان شهر پایتخت کتاب کشور در میان ۱۰۰ شهر گفت: باید تلاش شود ارتباط دانش آموزان با کتاب افزایش یابد و اقدامات مناسبی برای افزیش فرهنگ کتابخوانی صورت پذیرد.

انتهای پیام

نظر شما